Eigenaar
|
Huurder
|
Verhuurder
|
||
---|---|---|---|---|
Brand | ja | ja | ja | |
Bijhorende gevaren (explosie, bliksem, impact met dieren of voertuigen, rook...) | ja | ja | ja | |
Aanslagen en arbeidsconflicten | ja | ja | ja | |
Natuurrampen, storm, hagel, sneeuw | ja | ja | ja | |
Werking van elektriciteit | ja | ja | ja | |
Waterschade en schade door stookolie | ja | ja | ja | |
Burgerlijke aansprakelijkheid gebouw en inboedel | ja | ja | ja | |
Glasbreuk | ja | ja | ja | |
Onroerende schade | ja | nee | ja | |
Reddingskosten, opruimings- en sloopkosten | ja | ja | ja | |
Herhuisvesting | ja | ja | nee | |
Verlies huurinkomsten | nee | nee | ja | |
Studentenkot in België | ja | ja | nee | |
Voertuig in rust | ja | ja | nee | |
Bijstand woning | ja | ja | ja | |
Schade aan derden | nee | nee | nee | |
Rechtsbijstand indien u slachtoffer van schade bent | nee | nee | nee | |
Vrijwillige bijstand aan derden | nee | nee | nee | |
Waarborgen en opties | ||||
Waarborg Alle risico's | ja | ja | nee | |
Herstelling huishoudelijke en audiovisuele apparaten | ja | ja | nee | |
Diefstal en vandalisme inboedel | ja | ja | nee | |
Vergoeding roerende goederen in nieuwwaarde | ja | ja | nee | |
Rechtsbijstand woning | ja | ja | ja | |
Onrechtstreekse verliezen | ja | ja | ja | |
Afstand van verhaal | nee | nee | ja | |
Familiale burgerlijke aansprakelijkheid en Rechtsbijstand | ja | ja | nee |
Voordelen van ACM Insurance
-
Uitgebreide waarborgen
Onze basiswaarborgen bieden een uitgebreide dekking voor diverse vormen van schade: brand, storm, hagel, sneeuwdruk, werking van elektriciteit, glasbreuk, waterschade…
-
Optie 'Waarborg Alle risico's'
Een toestel, meubel of voorwerp kapot in je woning? Een muur, dak, verwarmingssysteem, poort beschadigd door een ongeval bij je huurders? Waar andere verzekeraars stoppen, gaat onze ‘Waarborg Alle risico’s’ verder. Je bent beschermd tegen schade als gevolg van onhandigheid of plotse, onvoorziene of toevallige gebeurtenissen.
-
Optie 'Vervanging in nieuwwaarde'
Ongeacht de leeftijd vergoeden wij het verlies van roerende goederen in nieuwwaarde, op voorwaarde dat ze nog werkten op het moment van het schadegeval.
-
Uitbreiding garantie huishoudelijke en audiovisuele apparaten
Wij regelen de herstelling van je wasmachine, tv-toestel of andere apparatuur van 2 tot 5 jaar oud en een aankoopwaarde van meer dan € 200. Afspraak binnen de 24 uur. Kosten, onderdelen en werkuren inbegrepen. Is herstelling niet meer mogelijk? Dan bieden we je een financiële compensatie aan die gelijk is aan de 'nieuwwaarde’ van het toestel.
-
Uitgebreide bijstand
Ongeacht de formule waarvoor je kiest, beschik je over een uitgebreide bijstand. Onze specialisten zijn 24 uur per dag en 7 dagen per week bereikbaar en helpen je meteen verder. Slotenmaker, loodgieter, herhuisvesting, opslag van meubelen ... je woningverzekering biedt een uitgebreid dienstenpakket.
- Nuttige documenten
-
Nuttige documenten
Algemene voorwaarden
Gelieve dit document te raadplegen alvorens een contract te ondertekenen.
Informatiefiche
Gelieve dit document te raadplegen alvorens een contract te ondertekenen.
Segmentatiebeleid
Hier vind je een overzicht van de segmentatiecriteria waarmee rekening wordt gehouden bij de beoordeling van een risico woningverzekering en familiale burgerlijke aansprakelijkheid.
Heb je nog vragen?
Contacteer ons op 081 70 20 20
Productinfo en voorwaarden
Deze pagina bevat algemene informatie over een niet-leven verzekeringsproduct van ACM Belgium NV waarop uitzonderingen, beperkingen, franchises en voorwaarden van toepassing zijn. In de voorwaarden van het contract vind je de volledige informatie over het product. De algemene voorwaarden en het informatiedocument (IPID) vind je door op de link te klikken. Gelieve kennis te nemen van de voorwaarden van het contract vooraleer de verzekering te onderschrijven.
ACM Belgium NV is een Belgische verzekeringsonderneming, erkend door de NBB onder nummer 0964 - RPR Brussel 0428.438.211 en handelend onder de commerciële naam ACM Insurance, met maatschappelijke zetel: Koning Albert II-laan 2, 1000 Brussel - IBAN BE43 3101 9596 0601 - BIC BBRUBEBB. ACM Belgium NV werkt samen met de bijstandsverlener AWP P&C NV, handelend onder de commerciële naam Mondial Assistance, Koning Albert II-laan 32, 1000 Brussel, RPR Brussel 0837.437.919, toegelaten onder de code 2769, om tak 18 te verstrekken. Bij een bijstandsaanvraag zullen je persoonsgegevens worden verwerkt conform de richtlijnen opgenomen in hun privacyverklaring. Het Belgische recht is van toepassing op dit verzekeringsproduct. Het contract wordt afgesloten voor 1 jaar. Op het einde van die periode wordt het automatisch verlengd voor een jaar, tenzij één van de partijen het contract opzegt volgens de voorwaarden en de modaliteiten bepaald in de algemene voorwaarden.
Elke klacht met betrekking tot deze verzekering en/of de eraan verbonden diensten kan gericht worden aan:
- in de eerste plaats, je verzekeringsadviseur, de beheerder van je schadegeval of elke andere contactpersoon in onze onderneming.
Kan je gebruikelijke contactpersoon geen bevredigende oplossing vinden binnen de normale beheersprocedure van je overeenkomst of wens je de rechtstreekse interventie van de Verantwoordelijke voor het Klachtenbeheer van de onderneming, dan kan je een klacht indienen bij:
- de verantwoordelijke van het klachtenbeheer van ACM Belgium NV via gewone post of via complaints@acm.be
- de Ombudsman van de Verzekeringen, de Meeûssquare 35, 1000 Brussel op het faxnummer 02/547.59.75 of via e-mail naar info@ombudsman-insurance.be.