Een schade aangeven

Aanbevolen

Ga naar je persoonlijke klantenzone

  1. Geef je schadeaangifte aan via je persoonlijke klantenzone. - Antwoord op enkele eenvoudige vragen.
    - Voeg nuttige documenten toe (foto's, facturen...).
    - Iedere stap van je aangifte wordt geregistreerd, je kan dus altijd later afronden.
  2. Van zodra je aangifte behandeld is, deelt een beheerder je de volgende stappen mee.
  3. Je kan de status van je dossier altijd online opvolgen.

Wil je je schade op een andere manier aangeven?

Per telefoon

Een schade aangeven via je klantenzone: makkelijk en veilig!

- Stap voor stap aangifte.
- 24 uur op 24.
- Opvolging binnen de 2 werkdagen.

Vragen of hulp nodig? Het is ook mogelijk je schade telefonisch aan te geven, iedere werkdag van 9u00 tot 18u00.

02 678 39 00

Hulp nodig bij een schadegeval aan je woning? Alvorens maatregelen te nemen voor dringende herstellingen, contacteer Mondial Assistance op +32 2 427 23 43, 24/24u en 7/7d/.

Wat doen bij schade als gevolg van storm of overstroming?

Hulp nodig bij een schadegeval aan je woning? Alvorens maatregelen te nemen voor dringende herstellingen, contacteer Mondial Assistance op +32 2 427 23 43, beschikbaar 24/24u en 7/7d.