Wat doen in geval van schade?
Hulp nodig bij een schadegeval aan je woning?
Alvorens enige andere maatregel te nemen, contacteer Mondial Assistance op +32 2 427 23 43, beschikbaar 24 uur per dag en 7 dagen per week.
Een schadegeval aangeven?
- Online schade aangeven
- Je kan op ieder moment in enkele stappen je schadegeval online aangeven.
- Log in op je persoonlijke klantenzone *.
- Voeg nuttige documenten toe bij je aangifte (foto’s van de schade, facturen...).
* Heb je nog geen toegang tot je persoonlijke klantenzone of ben je je wachtwoord vergeten? Contacteer ons dan op 081 70 20 20 of vraag hier.
- Telefonisch schade aangeven
- Bel naar onze schadedienst Constatel op +32 2 678 39 00, elke werkdag van 9u00 tot 18u00 om aangifte te doen van uw schadegeval.
Een schadegeval opvolgen?
In je klantenzone kan je op ieder moment de status en voortgang van je schadegeval opvolgen. Je kan er eveneens bijkomende documenten toevoegen aan je dossier. Je hebt er toegang tot informatie zoals de toegepaste vrijstelling, de uitgevoerde betalingen, de uitgewisselde documenten...
Voordelen om je schadegeval online aan te geven
Eenvoudig en veilig, 24 uur op 24
Het aangifteformulier begeleidt je stap voor stap bij het beschrijven van de omstandigheden en de aard van de schade. De verzamelde gegevens en documenten worden uitsluitend gebruikt voor authenticatie en de behandeling van je dossier.
Rechtstreekse ondersteuning en opvolging
Van zodra je e-declaration behandeld is, zal een beheerder je de te volgen stappen meedelen. Indien nodig kan je ons ook contacteren per telefoon. Je kan stap voor stap de voortgang van je dossier volgen tot aan de definitieve afhandeling ervan.
Eenvoudig digitaal indienen van documenten
Ontbreekt er nog iets om je e-declaration af te ronden? Geen paniek, iedere stap wordt geregistreerd. Je kan je aangifte op ieder moment later verder afhandelen, binnen de 10 dagen na de opening van je dossier.